Ładowanie Szkolenia
  • To szkolenie minęło.
skuteczna_komunikacja

Skuteczna komunikacja CSR

  • Jak odczarować korporacyjny żargon i rozmawiać o społecznej odpowiedzialności biznesu w prosty, ale niebanalny sposób?
  • Jak tworzyć inspirujące i zapadające w pamięć treści?
  • Jak stworzyć kampanię społeczną, wpisującą się w strategię CSR Twojej firmy?

O tym i o innych praktycznych aspektach sztuki komunikacji dowiesz się na naszym szkoleniu.

Podczas szkolenia będziemy przede wszystkim ĆWICZYĆ: mówienie, pisanie i słuchanie. Oferujemy intensywny trening dla tych, którzy chcą mówić DO LUDZI, zrozumiałym dla nich językiem. Dla tych, którzy chcą docierać z przekazem na temat tego, co robi ich firma, do jak najszerszego grona odbiorców – i być zapamiętanym. Dla wszystkich, którzy mają dosyć hermetycznego języka odpowiedzialnego biznesu. I wreszcie dla tych, którzy chcą dowiedzieć się, jak tworzyć interesujące infografiki oraz inspirujące opisy dobrych praktyk.

Dzięki uczestnictwu w szkoleniu dowiesz się:

  • Jak dopasować komunikację CSR do grup odbiorców
  • Co zrobić, aby nasz komunikat zapadał w pamięć
  • Jak stworzyć intrygujący opis dobrej praktyki
  • Jakich błędów unikać w komunikacji społecznej odpowiedzialności
  • Jak informować o działaniach CSR w mediach społecznościowych
  • Jak zaplanować i przeprowadzić skuteczną kampanię społeczną

„Skuteczna komunikacja CSR” to spotkanie z ekspertami i praktykami oraz wskazówki i odpowiedzi, których nie znajdziesz nigdzie indziej.

9:30-9:50 Sesja networkingowa przy porannej kawie
9:50-10:00 Rozpoczęcie i wprowadzenie
10:00-11:30 Trendy, wyzwania i praktyczne aspekty komunikacji CSR – Przemysław Oczyp, Go Responsible
11:30-11:45 Przerwa kawowa
11:45-13:15 Komunikacja CSR: praktyczne wskazówki, dobre i złe praktyki – Tomasz Sucheta i Tomasz Wieczorek, Agencja Reklamowa ArtGroup
13:15-14:00 Lunch
14:00-15:30 Jak stworzyć kampanię społeczną – Paweł Prochenko, Fabryka Komunikacji Społecznej
15:30-16:00 Podsumowanie i zakończenie

Przemysław Oczyp

Go Responsible

Konsultant, trener, mentor CSR, właściciel i menedżer firmy doradczo-szkoleniowej Go Responsible. Posiada doświadczenie w pracy zarówno w biznesie, organizacjach pozarządowych, jak i współpracy z administracją państwową. Realizuje projekty doradcze z zakresu CSR: analizy i ekspertyzy, budowanie strategii, przygotowanie i prowadzenie dialogu z interesariuszami, raportowanie społecznej odpowiedzialności biznesu i zrównoważonego rozwoju. Współpracował przy opracowaniu Raportu Społecznego Fabryki Komunikacji Społecznej 2014, Raportu Zrównoważonego Rozwoju CEMEX Polska 2011-2012 – nagrodzonego przez jury oraz dziennikarzy w konkursie Raporty Społeczne 2013.

Paweł Prochenko

Fabryka Komunikacji Społecznej

Specjalista ds. komunikacji oraz realizacji kampanii społecznych. Pomysłodawca i prezes Fundacji Komunikacji Społecznej, obecnie współprowadzi Fabrykę Komunikacji Społecznej, najbardziej doświadczoną w marketingu społecznym firmę na polskim rynku. Absolwent Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych, Etnologii i Antropologii Kulturowej na Uniwersytecie Warszawskim oraz Szkoły Wyższej Zarządzania - Thames Valley University. Wydawca portalu kampaniespoleczne.pl. Jest autorem wielu strategii komunikacji oraz reklam i medialnych kampanii społecznych. Stypendysta programu szkoleniowego na temat komunikacji społecznej i mediów Departamentu Stanu USA. Przedstawiciel Rady Pożytku Publicznego w komisji ds. kampanii społecznych w TVP. Oznaczony Brązowym Medalem Obronności Kraju za zasługi w promocji Wojska Polskiego.

Tomasz Sucheta

partner strategiczny ArtGroup

Uznawany za jednego z najlepszych strategów marketingowych w Europie. Twórca spektakularnych rozwiązań eMarketingu, reklamy i eCommerce dla marek w ponad 30 krajach. Przez 13 lat tworzył strategie w elitarnych agencjach reklamowych (m.in. Hypermedia, Isobar, Saatchi & Saatchi, Interactive Solutions EMEA, GPD). Pracował w Japonii, USA, Wielkiej Brytanii, Krajach Bałtyckich, krajach środkowej, wschodniej i południowej Europy. Tworzył strategie globalne, EMEA i dla koncernów w Polsce.

Tomasz Wieczorek

ArtGroup

Od 15 lat związany z obsługą klienta biznesowego, od 10 lat w ramach struktur grupy marketingowej ArtGroup. W ArtGroup odpowiedzialny za rozwój grupy, koordynację współpracy pomiędzy podmiotami wchodzącymi w skład ArtGroup oraz współpracę z kluczowymi klientami. Zarządza 10-osobowym teamem new business oraz client service. Specjalizuje się w organizacyjnej oraz kosztowej optymalizacji projektów zintegrowanej komunikacji marketingowej. Agencja ArtGroup opracowała graficznie kilkanaście raportów CSR, w tym nagrodzone w konkursie Raporty Społeczne, m.in. Raport społecznej odpowiedzialności Orange Polska 2013, Raport CSR 2013 Banku Zachodniego WBK, Raport Warzymy Lepszą Przyszłość Grupy Żywiec, Raport CEMEX Polska.

Koszt udziału w szkoleniu: 399 zł netto (WEEKENDOWA PROMOCJA)

Cena obejmuje: materiały szkoleniowe, lunch, przerwy kawowe.

W przypadku wycofania zgłoszenia w terminie późniejszym niż 7 dni przed szkoleniem, uczestnik zostanie obciążony kosztem w wysokości 50% opłaty. Odwołanie zgłoszenia musi być dokonane w formie pisemnej. Możliwe jest zgłoszenie zastępstwa uczestnika inną osobą. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia oraz zmiany ekspertów szkolenia w terminie nie później niż 7 dni przed datą szkolenia. Nieobecność uczestnika na szkoleniu bez uprzedniego poinformowania powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z obowiązku uiszczenia opłaty.

Fabryka Komunikacji Społecznej
fks.com.pl

Fabryka Komunikacji Społecznej to firma z branży marketingu społecznego. Główny obszar jej działalności to badania, strategie komunikacji oraz realizacja kampanii o charakterze społecznym. Agencja specjalizuje się w prowadzeniu komunikacji społecznej w imieniu różnych klientów: biznesu, instytucji publicznych i organizacji pozarządowych. Fabryka istnieje od 2003 r, i została założona przez osoby związane z Fundacją Komunikacji Społecznej, która działa od 1998 r. Jako wydawcy jedynego w Polsce portalu o kampaniach społecznych z całego świata, kampaniespoleczne.pl, promują najnowsze trendy w marketingu społecznym.
 

 ArtGroup
artgroup.pl

ArtGroup to jedna z największych niesieciowych agencji reklamowych w Polsce, mająca na koncie ponad 40 000 zrealizowanych projektów marketingowych. Jedną z jej głównych specjalizacji jest społeczna odpowiedzialność biznesu – od raportowania po komunikację. Jako agencja reklamowa promujemy zupełnie nową doktrynę raportowania – raportowanie dopasowane, które nie tylko zmienia podejście do raportowania, ale również miejsce samego CSR w strukturze organizacji oraz świadomości ich zarządów.

 

 

 

 

Formularz zgłoszeniowy

Imię i Nazwisko:

Telefon:

E-mail:

Branża:

Firma:

Stanowisko:

Adres:

NIP:

Skąd wiesz o szkoleniu:

Potwierdzenie zgłoszenia:

Warunkiem uczestnictwa w wydarzeniu jest przesłanie do organizatora zgłoszenia za pośrednictwem niniejszego formularza oraz dokonanie wpłaty na konto Go Responsible (szczegóły w tej drugiej kwestii otrzymają Państwo drogą mailową). Po opłaceniu stosownej faktury proforma prześlemy potwierdzenie uczestnictwa.

Data szkolenia:

25 czerwca 2016

Godzina:

09:30 - 16:00

Cena szkolenia:

399 PLN

Lokalizacja

Informacje wkrótce
Warszawa, Polska

Organizator

Go Responsible
Telefon:
533 600 442
Email:
szkolenia@goresponsible.pl

Udostępnij

termin_iko3